نوشته شده توسط : محسن

پ ن پ - اس ام اس خنده دار

مجموعه اس ام اس های خنده دار پ ن پ سال 2015

اس ام اس خنده دار

زنگِ خونه رو میزنم مامانم میپرسه میخای‌ بیایی تو
پـَـَـ نــه پـَـَــــ می‌خوام ببـینم اف ف سالمه یا نه

اس ام اس خنده دار پ ن پ

رفتم مغازه به مـرده می گم : قرص پشه دارین
میگه : واسه کشتنش می خوای
گفتم : پ ن پ واسـه سرما خوردگیش می خوام

هیچی دیگه الان نزدیـک ۲۰ کیلومتر دویدم

اس ام اس خنده دار پ ن پ

صبح رفتم کـنکور بدم .مراقب میگه تو هم اومدی کنکور بدی
پـَـَـ نه پـَـَـ اومدم اینجا برم دسشویی

اس ام اس خنده دار پ ن پ

از یه نفر میپرسم از اینجا چطوری میشه رفت انقلاب میگه میخوای بری انقلاب
میگم پ ن پ میـخوام اطلاعات شهرشناسیم زیاد بشه

اس ام اس خنده دار پ ن پ

رفتیم پایگاه انتـقال خون میگه شمام اومدین خون بدین؟ پـــ نه پــ ما پشه ایم اومدیم مهمونی

اس ام اس خنده دار پ ن پ

داریم لوازم مـیزاریم توی ماشین که بریم مسافرت
همسـایمون میگه دارید میرید مسافرت
پـَـَـ نــه پـَـَــــ قراره از امشـب توی ماشین زندگی کنیم

اس ام اس خنده دار پ ن پ

رفتم دکتر (۹۰ سالشه) به من ميگـه: مريضي
ميگم: پـَـــ نــه پـَــ اومـدم خاطرات جنگ جهاني رو با هم مرور کنيم

اس ام اس خنده دار پ ن پ

رفتم فروشـگاه میگم سیخ داری
میگه برا کباب
پـ ن پـ برا خـاروندن دیافراگمم از تو دهنم می‌خوام

اس ام اس خنده دار پ ن پ

داشـتم روزنامه ورق میزدم دوستم پرسید میخوای روزنامه بخونی گفتم پ ن پ سبزی خریدم فقط الان نمیدونم لای کدوم صفحه گذاشـتمش دارم دنبالش میگردم

اس ام اس





:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: